.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شماره حساب 23 هزار خانوار گلستانی تایید نشد

رئیس سازمان اقتصاد و دارایی گلستان گفت: شماره حساب 23 هزار خانوار استان در سایت وزارت رفاه برای اجرای طرح هدفمندی یارانه ها تایید نشده است.

اسماعیل مهدوی نیا صبح پنجشنبه در جلسه هدفمند کردن یارانه ها افزود: در مجموع 393 هزار خانوار نسبت به ثبت شماره حساب در سایت مورد نظر اقدام کردند که حساب 23 هزار خانوار تائید نشد.

وی اظهار داشت: این دسته از خانوارها امروز می توانند با مراجعه به سایت وزارت رفاه نسبت به ثبت شماره حساب اقدام کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با اشاره به در پیش بودن آغاز اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها گفت: اجرای این قانون مانع از هدررفت منابع کشور می شود.

فتح اله نوری فزود: هدفمند کردن یارانه ها شیوه ای عقلانی است که دنیا از آن بهره گرفته و ما نیز به عنوان کشور در حال توسعه ، ناگزیر از اجرای آن هستیم.

وی تصریح کرد: نگاه دولت در اجرای این قانون ، نه حذف یارانه ها بلکه هدفمندی آن و اصلاح الگوی مصرف است.

وی با بیان اینکه کشور بزودی برای انجام یک رویداد مهم آماده می شود، بر احساس مسئولیت متعهدانه و دقت لازم در اجرای این قانون از سوی مدیران تاکید کرد و گفت: مدیران استان باید اطلاع رسانی کامل در خصوص قانون هدفمندی یارانه ها را به مردم داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان یادآور شد: اطلاع رسانی به مردم، موجب رفع نگرانی و اطمینان خاطر آنها شده و مشکلات اجرای این قانون را کاهش می دهد.

نوری همچنین تاکید کرد: مدیران باید برنامه های لازم را برای اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در استان داشته باشند و راهکارها و برنامه هایی که در راستای سیاستهای دولت و نظام است را اجرا کنند./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.